Гаранционно обслужване - процедура

Обслужване с куриер

Този тип гаранция е специално разработена за максимално удобство и пестене времето на клиентите. При проблем с продукта е достатъчно да позвъните на Центъра за поддръжка. Ако проблемът не може да бъде отстранен по телефона, устройството ще бъде взето от куриер и доставено в сервиза. След ремонта, продуктът ще ви бъде върнат на посочен от вас адрес.

Препоръчваме за продукти с тегло до 20 кг. да използвате възможността за изпращане на продукт до Централният сервиз с куриер.

 

ПАЗЕТЕ ОРИГИНАЛНАТА ОПАКОВКА!

НАЦИОНАЛЕН ТЕЛЕФОН НА ЦЕНТЪРА ЗА ПОДДРЪЖКА: 0700 17978 (на цената на градски разговор)

 

Имейл: support@stеmо.bg
Работно време: в работни дни от 09:00 до 18:00 часа
Проследяване на ремонта: www.stemo.bg/support

 

Последователност, която трябва да спазите при заявяване на проблем:

 

Етап 1

Преди да позвъните, моля подгответе следната информация:

  • Име, адрес, имейл и телефонен номер за връзка;
  • Модел и сериен номер на продукта;
  • Дата и място на покупката;
  • Документите от покупката (фактура, касова бележка, гаранционна карта или техни копия).

Подгответе се да опишете устно проблема и да имате под ръка лист и писалка за бележки.

 

Етап 2

Свържете се с Центъра за поддръжка на посочения номер.

Консултантите ни с няколко кратки въпроса ще преценят дали устройството има нужда от поправка. Ако е необходим ремонт в сервиза и повредата е гаранционна - ще бъдете посетени от куриер, който ще вземе продукта.

Запишете си номера на сервизната поръчка. С този номер на сайта на сервиза можете да проследявате ремонта на Вашето устройство.

ВАЖНО! Ако след диагностиката по телефона или след получаване на устройството в сервиза се установи, че повредата е извън обхвата на гаранционните условия на производителя (извънгаранционна повреда), консултантите ще ви предложат възможност да заплатите ремонта. Имате възможност да се откажете, при което заплащате само разходите за транспорт, ако има такива.

 

Етап 3

Предаване на устройството на куриер.

Премахнете всякакви пароли за достъп до устройството, ако има такива. Ако устройството е компютър - направете си архив на ценната информация.

Предварително опаковайте устройството с пълната комплектация в оригиналната кутия или друга подходяща по размер, която да предотврати повреди по време на транспорта. Поставете в кутията документите от покупката или копия на гаранционната карта, касовата бележка или фактурата. Куриерът ще дойде на посочения от вас адрес и ще приеме пакетираното устройство.

ВАЖНО! Услугата е безплатна за вас и не трябва да плащате нищо на куриера.

 

Етап 4

Връщане на ремонтираното устройство.

Вашето устройство ще бъде ремонтирано във възможно най-кратък срок и ще ви бъде върнато с куриер на предварително уговорена с вас дата.

 

Кога ще дойде куриерът?

Нашият Контактен център насочва заявката към партньорска куриерската фирма, която ще вземе продукта от вас.

Някои населени места се обслужват според график, който може да проверите тук: http://www.interlogistica.bg/bg/info/grafik/

 

Получих съобщение, че продуктът е готов. Кога ще го получа?

Същият ден след завършване на ремонта, продуктът е предаден на куриерската фирма за доставка.

Някои населени места се обслужват според график, който може да проверите тук: http://www.interlogistica.bg/bg/info/grafik/

 

Обслужване в сервиза

В този случай трябва да посетите някой от нашите сервизни центрове, за да оставите продукта за поправка.

Сервизите на СТЕМО са лесно достъпни, разположени в централните градски части или на важни пътни артерии в градовете. Разполагат с удобен паркинг за клиенти и приемна. Работното време - всеки делничен ден от 9:00 до 18:00 без официалните празници.

Сервизни бази: http://www.stemo.bg/bg/service-centers

 

Местоположение и информация за Централният сервиз.

Адрес: бул. Цариградско шосе 135, Бизнес сграда Офис Експрес.

Сервизът разполага с десет собствени паркоместа.

Работното време е от 8:30 до 18:30 часа, всеки делничен ден без официалните празници.

 

Удобен обществен транспорт

Метро: Линия 1 - спирка Интер Експо Център - Цариградско шосе

Автобуси: 1, 3, 5, 6, 114 - спирка Комплекс на БАН

 

Обслужване при клиент

Когато е предвидено в обхвата на гаранционните условия на производителя или по желание на клиент за по-голямо удобство и срещу заплащане, сервизен техник ще ви посети на адрес. Той ще направи диагностика и ремонт. Можете да подадете заявка за посещение на адрес на имейл: support@stеmо.bg или на националния телефонен номер 0700 17978.

Обичайно заявки приети до 14:00 часа се изпълняват на следващия работен ден.

 

Научавайте първи за нови промоции! Запишете се за нашия бюлетин!