Repair Terms

Срокове, с които работи сервизът.

Диагностиката на продукт, предоставен в наш сервиз се изпълнява обичайно до края на следващия работен ден.

След диагностика се определя очакваната дата на завършване на сервизната поръчка. Тази дата може да се провери на нашия сайт, изпраща се на клиента с автоматичните уведомления и в някои случаи (поради независещи от нас обстоятелства) се променя. Нашият екип следи ежедневно за просрочване на очакваните дати, изследва първопричините за забавяния и информира клиентите своевременно.

Доставката на резервни части зависи от условията на всеки производител. Средното време за доставка на части е три и половина работни дни. 

Общата средна продължителност на ремонт в сервиза е пет работни дни, като това време не включва забавяне предизвикано от изчакване за предоставяне на гаранционни документи, одобряване на оферти и времето необходимо на куриера да вземе пратката от клиент и да я достави до сервиза, както и после да я върне обратно.

Заявките за посещение при клиент приети до 14:00 часа се изпълняват на следващия работен ден.

При натоварване на сервиза е възможно удължаване на посочените срокове. Възможни са и закъснения поради забавяне на доставката на резервна част, съгласуване на етапи от ремонта с производителя и различни технически ескалации.

Сервизът може да гарантира сроковете на работа със специални договори за поддръжка (SLA) или с разширена гаранция от производителя - HP Care Pack или други. Ако се интересувате – изпратете запитване на support@stеmо.bg

Learn first news and promotions! Sign up for our newsletter!