БИЗНЕС И СИСТЕМЕН АНАЛИЗАТОР

Референтен номер BSA11

НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ

  •          Възможност за участие в големи и разнообразни проекти с национално значение;
  •          Възможност за бързо развитие и усъвършенстване на натрупаните знания и умения;
  •          Възможност за гъвкаво работно време;
  •          Екип от висококвалифицирани специалисти, готови да споделят своите знания и умения;
  •          Конкурентно възнаграждение, съобразено с квалификацията и постигнатите резултати;
  •          Работна атмосфера с фокус върху непрекъснато подобрение на процесите и организацията на работа.

 ОТГОВОРНОСТИ

  •          Участва в разработването на проектни предложения, технически предложения и оферти за софтуерни разработки;
  •          Събиране на информация за изискванията на ИС от клиента;
  •          Бизнес и системен анализ на събраните изисквания;
  •          Изготвяне на функционални и други спецификации, както и изготвянето на прототипи на потребителския интерфейс;
  •          Моделиране на бизнес процеси посредством BPMN 2.0;
  •          Представя резултатите от анализа пред потребителите и екипа по разработка, като подпомага двете страни в постигането на общо и пълно разбиране за изискванията.
  •          Оценява важността на изискванията и подпомага екипа при оценяването на тежестта за изпълнението им.
  •          Подпомага активно управлението на обхвата на проекта;
  •          При разработване на собствени софтуерни продукти, участва като "собственик на продукта" (product owner);
  •          Участие в приемните тестове с клиента на разработваните програмни продукти;

 ИЗИСКВАНИЯ

  •          Аналитично и иновативно мислене и способност за намиране на оригинални и ефикасни решения на бизнес проблеми;
  •          Абстрактно и обектно ориентирано мислене (обекти, атрибути на обекти и връзки м/у тях);
  •          Умения за прилагане на техники за моделиране на бизнес процеси и данни посредством стандартен език за моделиране (UML, BPMN);
  •          Умения за прилагане на техники за извличане на изисквания за разработка на ИС;
  •          Общителност, умения за работа в екип, презентационни умения и внимание към детайлите;
  •          Познаване на процесите по разработка и внедряване на софтуер;
  •          Желание за постигане на високи резултати и постоянно повишаване на квалификацията;
  •          Познания и опит с MS Excel и MS Word;

 ПРЕДИМСТВА

  •          Опит с анализирането и специфицирането на ИС за държавната администрация;
  •          Опит с анализирането и специфицирането на електронни административни услуги и прилагане на ЗЕУ;
  •          Предишен опит като специалист по внедряване и поддръжка на софтуер или специалист по осигуряване на качеството (тестер);
  •          Умения за работа със софтуерни продукти за документиране и моделиране на изисквания и изготвяне на прототипи на потребителския интерфейс (напр. Enterprise Architect, Axure RP);
  •          Образование в областта на информационните технологии или сходна област;
  •          Познания по SQL и бази данни;
  •          Работен английски език.

Кандидатствайте за позицията

Максимален размер на файл - 2MB

Разрешени файлови формати - pdf, word, odt, zip

С отбелязване на това поле заявявам, в качеството ми на лице, кандидатстващо по публикувана обява за работа на интернет сайта www.stemo.bg, че предоставям изричното си съгласие СТЕМО ООД да съхранява, обработва и трансферира личните ми данни за целите на подбора на персонал в дружеството.

 

Давам изричното си съгласие, в случай че не бъда нает на трудово/гражданско правоотношение в СТЕМО ООД, същото да предоставя моите лични данни на трети лица в Република България, Европейския съюз, Европейското икономическо пространство, включително в трети страни с цел сключване на трудов/граждански договор с тези трети лица;

 

Предоставените лични данни ще се съхраняват в СТЕМО ООД за срок от 2 (две) години.

 

Научете повече за нашата Политика за поверителност.

Научавайте първи за нови промоции! Запишете се за нашия бюлетин!