Собствени ИТ или управлями услуги

08.07.2018

Всеки бизнес е различен и технологичните нужди на всеки се различават помежду си. Компаниите, които искат да подобрят своите ИТ, често се оказват в ситуация, в която пресмятат плюсовете и минусите на изнесените ИТ услуги в сравнение с техния вътрешен ИТ отдел.

Макар и двата варианта да дават отговор на нуждите от технологично управление, собствениците на бизнес трябва да са запознати с ключовите разлики между двата вида ИТ услуги, за да вземат правилно решение.

СОБСТВЕНИ ИТ

УПРАВЛЯЕМИ УСЛУГИ

Отговорност за всички разходи за ИТ персонала, не само за заплати, в т.ч.:

  • наемане на работа
  • поощрения
  • обучения
  • софтуер за ИТ управление
  • мрежа
  • сървъри и работни станции
  • архивиране
  • запитвания и проследяване на инциденти

Равните месечни вноски по договор за услуги покриват вашите разходи за служители и софтуер.

Вече нямате притеснения за това, колко техници са необходими и какви умения трябва да имат те. Всичко това е грижа на външната организация.

Ограничения за персонал и експертиза:

  • наемане на персонал, който се грижи за отпуски, отпуски по болест, инциденти, обороти и т.н.
  • липса на персонал и с общи IT познания, и със специализация
  • персоналът може да знае как да поддържа съществуваща инфраструктура, но може да няма познанията или уменията да планира за в бъдеще и да въвежда нови технологии

Център за техническа помощ - Help Desk:

  • сертифициран
  • ниво 1-3

Експерти и специалисти в съответната област.

Екип за дистанционно наблюдение отговаря на сигнали от:

  • сървъри
  • работни станции
  • устройства за архивиране
  • мрежови устройства

Без поддръжка по време на:

  • нощно време
  • уикенди
  • празници
  • отпуски на персонала

 Последваща събитията поддръжка:

  • фокусирана върху повреден хардуер и временни решения
  • липса на време за изследователска работа и обучение в нови технологии

Налична поддръжка 24 часа / 7 дни от седмицата / 365 дни в годината:

  • проактивна поддръжка
  • фокусирани върху непрекъснато разрешаване на проблеми и намиране на главната причина за повтарящи се инциденти
  • наблюдение на предупреждения и възможни повреди с цел откриване на проблеми, преди те да са станали бедствия
  • на техническите служители се осигуряват обучения и ресурси за нови технологии

Непланирани покупки на хардуер и софтуер.

Краткосрочни инвестиции, които не съвпадат със стратегията на организацията.

Предвидим бюджет.

На всеки клиент се осигурява служител, който отговаря за качеството на ИТ услугите.

12-18 месечният план е в синхрон с бизнес целите на организацията.

 

 

Когато претегляте плюсовете и минусите на вътрешните или управляеми ИТ, не гледайте на нещата само на високо ниво. Отделете си време, за да разгледате разходите за набиране, обучение и поддържане на собствен екип от специалисти, както и възможностите на малък, вътрешен екип да прави стратегически препоръки и да планира бъдещето на вашата компания.

С изнасянето на ИТ, вие получавате всички предимства на един цял ИТ отдел срещу една постоянна месечна такса, която ви позволява да се съсредоточите върху това, което правите най-добре - да управлявате бизнеса си.

Сподели

Научавайте първи за нови промоции! Запишете се за нашия бюлетин!