Център за поддръжка

Главен контакт:

0700 17 978

 support@stemo.bg

 

 

 

УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ,

Уведомяваме Ви, че от 23.04.2018 г. гаранционно и извънгаранционно обслужване на техника ще бъде извършвано САМО след направена заявка към Центъра за поддръжка.

Въвеждаме следния ред за гаранционно и извънгаранционно обслужване на техника:

  1. Клиентът заявява необходимост от гаранционно или извънгаранционно обслужване на техника, като се обажда на националния телефон на Центъра за поддръжка или изпраща имейл до support@stеmо.bg
  2. Центърът за поддръжка приема заявката, като уточнява с клиента параметрите на услугата.
  3. Клиентът изпраща устройството към Центъра за поддръжка с куриер*.
  4. Сервизът извършва ремонт на устройството.
  5. Ремонтираното устройство се връща с куриер* на посочения от клиента адрес.

* При извънгаранционно обслужване на техника клиентът заплаща куриерската услуга за своя сметка. При гаранционно обслужване, СТЕМО  изпраща за своя сметка куриер, който получава и връща ремонтираното устройство.

 

ВАЖНО!

Гаранционната и извънгаранционна поддръжка на техника с обслужване "на място" или с ангажименти на СТЕМО по договори за доставка и поддръжка, остава без промяна и се извършва съгласно условията на производителя и/или съответните договори.

Физическите сервизи на СТЕМО в градовете Габрово, Пловдив, Варна, Русе, Бургас, Плевен, Стара Загора и Благоевград няма да приемат донесена на място техника за ремонт.

 

С уважение,

Екипът на СТЕМО

СТЕМО - ЦЕНТЪР ЗА ПОДДРЪЖКА

НАЦИОНАЛЕН ТЕЛЕФОНЕН НОМЕР: 0700 17978

ГЛАВЕН E-MAIL НА СЕРВИЗА: support@stemo.bg

бул. Цариградско шосе 135

СОФИЯ

Научавайте първи за нови промоции! Запишете се за нашия бюлетин!