Извънгаранционна поддръжка

Извънгаранционно обслужване на техника се извършва САМО след направена заявка към Центъра за поддръжка.

Ред за извънгаранционно обслужване:

  1. Клиентът заявява необходимост от гаранционно или извънгаранционно обслужване на техника, като се обажда на националния телефон на Центъра за поддръжка или изпраща имейл до support@stеmо.bg
  2. Центърът за поддръжка приема заявката, като уточнява с клиента параметрите на услугата.
  3. Клиентът изпраща устройството към Центъра за поддръжка с куриер*.
  4. Сервизът извършва ремонт на устройството.
  5. Ремонтираното устройство се връща с куриер* на посочения от клиента адрес.

При извънгаранционно обслужване на техника клиентът заплаща куриерската услуга за своя сметка.

 

ВАЖНО!

Извънгаранционна поддръжка на техника с обслужване "на място" или с ангажименти на СТЕМО по договори за доставка и поддръжка, остава без промяна и се извършва съгласно условията на производителя и/или съответните договори.

Физическите сервизи на СТЕМО в градовете Габрово, Пловдив, Варна, Русе, Бургас, Плевен, Стара Загора и Благоевград няма да приемат донесена на място техника за ремонт.

Научавайте първи новини за компанията и информационните технологии! Запишете се за нашия бюлетин!