Поддръжка 24x7 0700 17 978
Извънгаранционна поддръжка
Извънгаранционно обслужване на техника се извършва САМО след направена заявка към Центъра за поддръжка.
Ред за извънгаранционно обслужване:
- Клиентът заявява необходимост от гаранционно или извънгаранционно обслужване на техника, като се обажда на националния телефон на Центъра за поддръжка или изпраща имейл до support@stеmо.bg
- Центърът за поддръжка приема заявката, като уточнява с клиента параметрите на услугата.
- Клиентът изпраща устройството към Центъра за поддръжка с куриер*.
- Сервизът извършва ремонт на устройството.
- Ремонтираното устройство се връща с куриер* на посочения от клиента адрес.
* При извънгаранционно обслужване на техника клиентът заплаща куриерската услуга за своя сметка.
ВАЖНО!
Извънгаранционна поддръжка на техника с обслужване "на място" или с ангажименти на СТЕМО по договори за доставка и поддръжка, остава без промяна и се извършва съгласно условията на производителя и/или съответните договори.
Физическите сервизи на СТЕМО в градовете Габрово, Пловдив, Варна, Русе, Бургас, Плевен, Стара Загора и Благоевград няма да приемат донесена на място техника за ремонт.