Own IT vs Managed Services

08.07.2018

Всеки бизнес е различен и технологичните нужди на всеки се различават помежду си. Компаниите, които искат да подобрят своите ИТ, често се оказват в ситуация, в която пресмятат плюсовете и минусите на изнесените ИТ услуги в сравнение с техния вътрешен ИТ отдел.

Макар и двата варианта да дават отговор на нуждите от технологично управление, собствениците на бизнес трябва да са запознати с ключовите разлики между двата вида ИТ услуги, за да вземат правилно решение.

СОБСТВЕНИ ИТ

ИЗНЕСЕНИ ИТ

Отговорност за всички разходи за ИТ персонала, не само за заплати, в т.ч.:

  • наемане на работа
  • поощрения
  • обучения
  • софтуер за ИТ управление
  • мрежа
  • сървъри и работни станции
  • архивиране
  • запитвания и проследяване на инциденти

Равните месечни вноски по договор за услуги покриват вашите разходи за служители и софтуер.

Вече нямате притеснения за това, колко техници са необходими и какви умения трябва да имат те. Всичко това е грижа на външната организация.

Ограничения за персонал и експертиза:

  • наемане на персонал, който се грижи за отпуски, отпуски по болест, инциденти, обороти и т.н.
  • липса на персонал и с общи IT познания, и със специализация
  • персоналът може да знае как да поддържа съществуваща инфраструктура, но може да няма познанията или уменията да планира за в бъдеще и да въвежда нови технологии

Център за техническа помощ - Help Desk:

  • сертифициран
  • ниво 1-3

Експерти и специалисти в съответната област.

Екип за дистанционно наблюдение отговаря на сигнали от:

  • сървъри
  • работни станции
  • устройства за архивиране
  • мрежови устройства

Без поддръжка по време на:

  • нощно време
  • уикенди
  • празници
  • отпуски на персонала

 Последваща събитията поддръжка:

  • фокусирана върху повреден хардуер и временни решения
  • липса на време за изследователска работа и обучение в нови технологии

Налична поддръжка 24 часа / 7 дни от седмицата / 365 дни в годината:

  • проактивна поддръжка
  • фокусирани върху непрекъснато разрешаване на проблеми и намиране на главната причина за повтарящи се инциденти
  • наблюдение на предупреждения и възможни повреди с цел откриване на проблеми, преди те да са станали бедствия
  • на техническите служители се осигуряват обучения и ресурси за нови технологии

Непланирани покупки на хардуер и софтуер.

Краткосрочни инвестиции, които не съвпадат със стратегията на организацията.

Предвидим бюджет.

На всеки клиент се осигурява служител, който отговаря за качеството на ИТ услугит.

12-18 месечния план е в синхрон с бизнес целите

 

Когато претегляте плюсовете и минусите на вътрешния или изнесен ИТ, не гледайте на нещата само на високо ниво. Отделете си време, за да разгледате разходите за набиране, обучение и поддържане на вътрешен екип, както и възможностите на малък, вътрешен екип да прави стратегически препоръки и да планира бъдещето на вашата компания.

С изнасянето на ИТ, вие получавате всички предимства на един цял ИТ отдел срещу една постоянна месечна такса, която ви позволява да се съсредоточите върху това, което правите най-добре - да управлявате бизнеса си.

Share

Latest News

12.10.2018

i-Batt: STEMO and Bulgarian Academy of Sciences develop an innovative cloud intelligent battery management system

The project is implemented under the OPIC program, procedure BG16RFOP002-1.005. Development of product and production innovations.

01.10.2018

Cloud CRM manages customer relationships with Agropolychim

The need for mobility, accessibility and better accountability is directed by the Department of Agrochemistry and Soil Science at Dynamics 365

Learn first news and promotions! Sign up for our newsletter!